jjj jjj
1819
BLOG

ile blogów z S24 pokazali w FAKTACH TVN? mój pokazali!

jjj jjj Rozmaitości Obserwuj notkę 114

 

TU PRZECZYTACIE MÓJ CYTOWANY W TVN WPIS ZE ZDJĘCIAMI

 

ile blogów z S24 pokazali w FAKTACH TVN? mój pokazali!

jestem w lekkim szoku -ale miłym.

wiem, że wypowiedź pana Jacka Wana zaprzecza mojej tezie. ciekawe czy widział zdjęcia na moim blogu? materiał filmowy z przemówieniem premiera Japonii jest z innej sali i tam też nie widać żadnej ławeczki z poduszką. (to jest izba niższa parlamentu, a PBK był w izbie wyższej. różnica wyglądu między salami posiedzeń jest mała, ale znacząca)

Proszę wszystkie osoby, które nie zgadzają się z moim zdaniem. znajdźcie choć jedno zdjęcie tego siedzenia dla spikera, o którym mówi pan Wan.

Macie szansę udowodnić, że TVN kłamie!!!

 

PS @JOZEFMONETA. 

i co?!

jjj
O mnie jjj

mówię na "ty" bo cię lubię

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości